My followers

Saturday, May 21, 2011

korang mesti tak tahu


Assalamualaikum, 

Aku boring betul hari ni. Cari punya cari idea. Tetiba datang idea nak post entry ni. Yeahhhh :D Okay, korang mesti tak tahu yang aku ni rabun kan? ada yang tahu dan ada jugak yang tak tahu. aku jarang , jarang? bukan jarang memang tak penah la ambil gambar pakai spec. aku tak suka -.- kalau ada pun , spec yang pakai main-main jer yang takda degree tu ;p aku start pakai spec dari aku sekolah rendah lagi. masa tu aku darjah 5 kalau tak silap. dulu selalu tengok orang pakai spec aku teringin la jugak kan. then, dah aku betul betul rabun ni. ish memang tak seronok la beb. wa kata kat lu! haha. jelous la tengok orang tak rabun. aku kekadang nak jugak pakai lens tapi aku ni gayat. uwaaaa :'( tapi nak try jugak! ;p 

kalau pakai tudung or shawls kan macam tak cun je dengan muka aku ni kalau pakai spec. jadi buruk, eyuuuww. so, amacam? aku nak pakai lens je la tapi bapak wa tak kasi lepas pulak. dia kata pakai lens buat mata rosak. confuse :/ sejujur-jujurnya, aku suka kalau aku tak pakai spec. kalau pakai spec muka aku ala-ala mak cik jual kuih. tapi mak cik jual kuih cantek tau! jangan pandang sebelah mata, pandang la dengan dua-dua belah mata. dah dah dah. mengarut je aku ni.hihihi.


ending cerita aku tak syok langsung , patut la takde manusia nak like . sobs sobs -.-

No comments:

Post a Comment