My followers

Monday, May 23, 2011

yang sebenarnya..


Assalamualaikum,

Aku update status aku dekat facebook aku. aku kata yang aku busy, ada dua tiga orang tanya kenapa. so, aku jawab soalan korang dekat sini jer okay? aku busy tolong mama aku buat chocolate. ngee, aku jual chocolate ni dekat sekolah ;p apa arr, pergi sekolah bukan untuk belajar tapi untuk berniaga. mentang-mentang aku ambik sub perdagangan. woahhhh! cikgu perdagangan aku mesti bangga ;p takda la, aku jual ni just for fun okay?

Sebenarnya, aku jual ni untuk hari guru. sekolah kitorang sambut hari jumaat ni. so, aku ambik kesempatan ni untuk jual chocolate. dapat jugak tambah duit belanja aku -.- aku pokai ar. wek ;p aku perlu duit untuk? RAHSIA. tak sangka kan, nak jugak kengkawan aku beli chocolate ni. besttt nyer. ramai yang order tapi aku agak keletihan :/ sokay, minggu ni jer. minggu dah CUTI. dapat la aku rehattttttt. yeayyyy :D

Oh ya, before aku terlupa. banyak kengkawan aku dekat facebook tanya aku siapa yang poser aku tu. yang aku ada update dekat post post sebelum ni, soryy korang. aku tak dapat jawab soalan ni. sebab ni personal thing. huh, malas dah aku nak fikir benda ni. buat sakit hati je. biarkan dia bahagia buat orang macam tu. aku hanya mampu bersabar dan terus bersabar.

aku upload sikit je gambar chocolate tu :3

No comments:

Post a Comment