My followers

Saturday, May 7, 2011

Aku kecil hati dengan korang -.-



Assalamualaikum,

Aku dah lama nak luahkan benda ni, tapi tak tahu nak luahkan dengan siapa. nak luah dengan kawan , macam lah diorang nak dengar. malas lah aku, baik aku luahkan dekat sini. emm cara paling mudah. kadang-kadang  aku kecil hati dengan kastam aku. tak patut betul aku rasa macam tu tapi selalu sangat aku rasa macam ni, contohnya  kes hari ni memang buat aku sedih sangat. mungkin diorang tak tahu, hanya nampak aku menangis tu perkara biasa. pandang lah betul-betul ke dalam mata aku ni , aku memang sedih tahu tak. korang tak tahu sebab bukan korang yang merasa. kan kan? aku ada perasaan lahh. kenapa korang tak dapat nak faham apa yang aku rasa, kenapa takda sorang pun dapat faham aku. sobs sobs :( korang nampak kes hari ni benda kecil yang tak perlu nak dibahas kan tapi aku rasa benda ni perlu aku bahaskan jugak!


Kes hari ni, em aku malas lah nak cerita. bukan nak memburukkan nama kastam aku, aku nak luahkan jer. aku macam benda tahu tak? kalau nak guna baru nak cari tapi kalau tak nak guna langsung tak nak peduli. nanti nak mintak tolong tu ini cari aku jugak?em kes tadi tu bukan aku tak dapat dibawa bergurau, memang aku dapat tapi tak payah lah nak bergurau dengan cara kasarr. aku tak suka tahu tak, sampai kastam aku kata kat adik. ' eh tak payahh sentuh kakak, dia memang tak dapat nak dibawa bergurau ' and sampai keluarkan perkataan yang aku sendiri tak sanggup nak sebut. oh god. kalau korang cakap aku ***** memang aku akan jadi macam tu. percaya lah, setiap perkataan yang kuar dari mulut itu adalah satu doa. lebih-lebih lagi kastam aku yang cakap aku macam tu tadi. ergh apahal ni, huhu :( aku kecil hati bertambah sakit hati tapi aku pendam je perasaan ni demi menjaga hati insan yang aku sayangi. aku malas nak bising sebab aku masih lagi hormat kastam aku. aku hormat sangat sangat tapi sejujur-jujurnya aku memang kecil hati pluss sakit hati sebab cakap aku ***** tadi tu bagi aku memang tak patut betul nak keluar perkataan sepedass cili padi tuuuu. memanah telinga aku.


Aku akui sangat yang aku ni kebelakangan ni memang sensitif. kenapa aku menangis, sebab aku rasakan macam yang salah semua aku, aku dan aku. benda kecil pun boleh jadi benda besar, kesalahan demi kesalahan semua ke arah aku. aku tak ada kebaikkan ke? sedih lah jadi manusia macam aku ni. dan aku rasa  sebab aku ni anak sulung sebab tu je yang selalu dipersalahkan. biasalahh kan. memang lumrah kehidupan anak sulung kena jaga kelakuan , kalau adik-adik buat salah em anak sulung jugak yang kena marah. anak sulung jugak yang kena mengalah, betuah sangat aku jadi anak sulung ;)

korang baca entry ni mesti fikir aku ni tak MATURED kan. emm tapi memang tu yang aku nak luahkan. sebab itu yang aku rasa.

No comments:

Post a Comment