My followers

Friday, May 6, 2011

Aku tak kesah sebab aku tak perfect

assalamualaikum ,

Aku semakin gemok? ya, maybe. please don't judge me. Aku gemok, bukan kau kan? Mak bapak aku beri makan, bukan mak bapak kau beri makan kan? ya, aku suka lah jawapan tu. saiz tu penting ke? korang jawab lah sendiri, masing-2 ada pendapat masing-2 kan? bagi aku half-2 lah. aku nak kurus? haa bunyi mcm lawak. Nak usaha jugak, perlu aku tahan diri aku daripada makan? makan tu kan hobi aku? ish nak diet? kirim salam, memang aku tak dapat. makan sayur? ohhh lemah nya aku dengar. Jogging, nak sangat tapi tak ada orang nak teman aku, tak nak lah jogging sorang-2. takut nanti ada orang culik xp dan aku sekarang mengambil keputusan untuk BAYAR PUASA. woahh tu lagi bagus. dapat bayar puasa sekali gus dalam proses diet.

No comments:

Post a Comment