My followers

Saturday, May 14, 2011

Apa korang buat dalam bathroom?



assalamualaikum,


Hello korang, aku ada benda nak share dengan korang lah. idea ni datang dari mak bapak aku ' eh, pasal pulak kan?' diorang selalu bising sebab aku selalu mandi lama. apa yang aku buat dalam bathroom lama-lama kan? selain dari mandi? jum tengok. mungkin korang pernah buat aksi-aksi ni dalam bathroom.


AKSI MENARIK DALAM BATHROOM


- berangan jadi puteri/putera raja
- buat tutorial macam mana nak berus gigi dgn betul
- buat tutorial macam mana nak cuci muka dgn betul
- buat konsert ala-ala justin bieber gitu
- menari macam budak-2 super junior
- baca surat khabar
- texting dgn awek/pakwe 
- calling 
- bawa lappy, online 
- buat tutorial cuci baju 
- buat iklan shampoo
- tengok cermin lama-lama . tanya dengan cermin ' siapa paling cantik hari ni '
- picit jerawat
- buat drama macam dalam televisyen 
- menangis sebab frust


haha. amacam? korang pernah tak buat aksi-aksi macam tu? aneh tak aneh, hmm ada jugak yang aku pernah buat sebab tu lama dok dalam bathroom ek? alamak! kantoii arrr :D 


P/S: lambat betul aku nak update entry ni banyak sangat halangan xp

No comments:

Post a Comment