My followers

Saturday, May 14, 2011

Alahai si semut



Assalamualaikum,


Aku memang tak boleh lupa apa yang terjadi dengan aku kelmarin. Kes yang ishh menggelikan -.- kelmarin, aku letih sangat sebab baru balik dari kadet. aku haus, so aku pergi dapur ambil gelas. nak minum air lah konon sampai tak tengok lagi dalam gelas tu ada apa. selalu nya gelas rumah aku bersih lagi suci. entah pasal gelas aku kelmarin penuh dengan semut. aku memang tak perasan. aku tuang air dalam gelas tu. entah pasal aku rasa lain macam aku tengok la dalam gelas tu. tengok-tengok dalam gelas tu ada SEMUT. eee geram nye. aku rasa nak muntah. aku terus baling gelas tu dalam sinki. uweeekk =.=


menyampah betul lah. ni bukan sekali aku kena tau, dah banyak kali aku kena kes macam ni. kenapa aku cuai sangat? hmmm. apa effek kalau kita TER makan semut? jadi pelupa? aku rasa lah sebab sekarang aku cepat sangat lupa tu lupa ni. ishhh. tak suke tak suke ( macam gedik ) haha.


aku search dekat GOOGLE pasal semut. macam-macam lah yang aku baca. dah la, aku malas nak baca. buat sakit hati je kalau di ingat balik kes semalam tu. okay, pengajaran dari cerita aku ni. lain kali kalau nak minum walaupun dalam keadaan yang tergesa-gesa. sila periksa gelas anda betul-betul. jangan cuai macam aku. tu nasib baik semut. kalau ada lipas atau cicak dalam gelas? lagi lah geli -.-



No comments:

Post a Comment