My followers

Friday, April 22, 2011

Duit

assalamualaikumm dan salam sejahtera kepada semua readers^^


Duit oh duit dimana kau duit. Woahhh^.^ haha. penting tak duit dalam kehidupan? alahai soalan jenis apa lah* mesti lah penting kan? kalau takda duit mcm mana nak hidup. betol tak? cerita pasal duit ni. Oh aku memang dah pokai lah -.- kekadang tu aku rasa iri hati lah tengok orang dapat beli tu beli ini. beli barang tu kan pakai duit. banyak la duit diorang haha :D aku pun nak beli tu beli ni , masalah nya duit takda, oh jangan berangan lah eyrah. Lagi pun aku ni hidup masih dalam tanggungan mak bapak. masih pakai duit mereka kan em so tak payah lah banyak songeh. hihi kalau aku dah bekerja tu lain lah cerita. ni tak, aku pun nak ingatkan diri aku ni. nak cari duit bukan senang. jadi tak payah lah nak menyusahkan mak bapak nak itu ini, nanti dah ada kerja yang bagus beli lah apa pun xp kan kan kan? 

No comments:

Post a Comment