My followers

Thursday, March 17, 2011

famous

hey guys let guess what i think bout the title of 'famous'
famous? are you famous? 

oh ya bila aku online facebook terutamanya 'nampak sangat hidup mengejar populariti' sorry kalau terasa but thats is realiti hoho. kalau aku on kan chatbox aku memang ada yg suruh tgk gambar diorang. bukan tengok free jer okay? siap suruh aku LIKE and kasi KOMEN pulak tu. okay fine. i do it. then, ada yg tag kan gambar diorang semata-mata nak FAMOUS. See? suruh orang LIKE OWN COMMENTS gambar diorang. oh thats way them became to be famous person. edit pic look like a fake? dah jumpa real tak lah kacak mana pun. seriously, aku bukan dengki tapi just hairan. perlu kah nak buat semua tu utk FAMOUS? weird for me. but semua tu dah jadi TREND^^

p/s:broken english haha*

No comments:

Post a Comment